سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمتت گردد و عبرتی که مایه حفظ تو شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام]
امروز: جمعه 103 فروردین 31

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.و مگر نه اینکه هر زمان عاشورا است و هر مکان کربلا؟؟ مگر نه اینکه خیمه های کودکان بی دفاع حسین را آتش زدند؟ مگر نه اینکه خون به پا کردند و برای شراب خواری رود خون جاری کردند؟ مگر نه اینکه پدران را پیش چشم کودکان سر بریدند؟مگر نه اینکه صدای هل من ناصر ینصرنی هنوز توی گوش تاریخ می وزد؟؟

پس کجاست غیرت یاوران حسین؟کجاست دستی که به یاری حسین بشتابد؟ کجاست رادمردی که کودکان غزه را آغوش گرم ببخشد؟ کجاست کسی از این دنیای خاموش که به یاری حسین زمان بشتابد؟؟
و جز این است که امروز به وضوح تنها صدای انا المهدی المنتظر است که می تواند یار بی یاران فلسطین باشد؟

امرز کار یبه جایی رسیده که یا در سپاه حسین می مانی و می جنگی یا....یایی باقی نمی ماند. چرا که هرچه جز این باشد می شود بودن در سپاه یزید و جنگ یا حسین. چه سکوت چه سلاح چه گفتگوی تمدن ها چه گفتگوی ادیان چه کنفرانس اسلامی چه بیانیه سازمان ملل چه تک تک تجمع های به اصطلاح اعتراض آمیز چه خوشحالی از روی کار آمدن اوباما چه اتحاد به جای اختلاف چه چرت و پرت گویی های اراذل انتخابات چه هر چیز دیگر!   

و هرکس امروز در سپاه حسین نشتابد، او را تنها گذاشته. و هرکس که حسین را تنها گذاشته با هر مدل حرکتی یزید است و یزیدی طینت!

دلم برای آقا و غربت مولا و اشک هایی که می ریزد این روزها می سوزد...چه حالی دارد او یعنی؟؟
خاک بر سر ملت های عرب.خاک بر سر دول عرب. و خاک بر سر آنهایی که غزه را می بینند و با وجد آنکه نابود کردن اسرائیل برایشان کمتر از 3 ثانیه طول می کشد با بهانه های مصلحت اندیشانه کاری نمی کنند.خاک بر سر مصلحتی که به کشتن این همه آدم و پایمال کردن این همه حقوق انسان ها و به فجایع امروز غزه که واژگان شرمگین می شوند که نمی توانند تویف کنند و سکوت هم الزامشان است تن میدهد.خاک بر سر آن مصلحت.خاک بر سر دولی که در رابطه با حامیان اسرائیل تجدید نظر نمی کنند. خاک بر سر آنهایی که مجوز فروش کالاهای اسرائیلی در فروشگاهی روسمی کشور صادر میک نندو برخی را هم شرکتی برای آزادانه خون شرابی هدیه می دهند.

قبول باشد دین تماممان که به لعنت خدا لایق شده ایم.


 نوشته شده توسط پلک ... در یکشنبه 87/10/8 و ساعت 11:31 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مرگ ساده است...
آری!، تو بمان!
از میرحسین موسوی
از تحجر بیش از بی دینی رتج می برم
خاک بر سر انقلابی که شما کردید.
و اسرائیلی که به هیچ چیز رحم نمیکند...و مایی که بی رحم تر از اوی
مسؤلیم!!!
گونه ام داغ است از بوسه ناز تو...
...
دو رکعت سلام...
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا